لیست انجام کار در اکسل
لیست انجام کار در اکسل
سلام همراهان محترم زراوند پلاس امیدوارم حالتون عالی باشد ما روزانه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم که همین امر باعث شده انجام برخی از کارهارو یاد فراموش کنیم یا مدیریتش از دست ما خارج بشه. برای همین لازمه روزانه برنامهریزی دقیقی روی کارهای روزانه داشته باشیم. یکی از روش هایی که میشه برای کارهای روزانه مدیریت داشت، ساخت لیست کارهای روزانه با استفاده از نرمافزار یا ابزارهای مدیریت کارها هستش. ما اینجا قصد داریم تا در کمتر از 1 دقیقه یک لیست کارهای روزانه بسیار جذاب و ساده در اکسل پیاده کنیم. برنامه ریزی روزانه در اکسل ( Excel ) ، یک برنامه جالب و کار آمد است که تقدیم شما خواهد شد تا بتوانید کارهای روزانه و هفتگی و لیست انجام کار در اکسل برای خود و کارمندان و یا فرزندانتان ایجاد کنید .
امکانات برنامه ریزی روزانه در اکسل
لیستی از امکانات و قابلتهای این نرم افزار در این قسمت آورده شده است ولی پیشنهاد میکنم ویدیو مطلب را حتما مشاهده نمائید تا با همه امکانات نرم افزار به صورت عملی آشنا شوید. قالبهای اماده در این حوزه وجود دارند ولی متاسفانمه خیلی کاآمد نیستند.
- امکان تعریف وظایف مختلف برای افراد مختلف
- امکان تغییر ساعت شروع برنامه روزانه
- امکان تغییر فاصله زمانی لیست انجام کار روزانه در اکسل
- رنگبندی مختلف برای گروههای مختلف وظایف
- امکان درگ کردن وظایف ایجاد شده .
- امکان ویرایش وظایف ایجاد شده به صورت گرافیکی و جذاب
- جستجو در وظایف به روشهای مختلف
- متن باز بودن برنامه و قابل ویرایش بودن آن .
اگر علاقمند هستید تا مهارت های ICDL را یاد بگیرید میتوانید در دوره 7 مهارت ICDL شرکت کنید
دیدگاهتان را بنویسید